Centenari enric valor

dissabte, de març 28, 2009

la festeta del diari ciudad


Una mala persona m'ha passat el dvd de la festa que va fer el diari ciudad fa dies per donar alló de la peladilla d'or i els premis a la dona, solidaridad i medi ambient.
La festa fou tan alcoiana i tan estupenda que el pobre alcalde de cocentaina quasi li dona un atac quant va sentir dels llavis del director del ciudad que cocentaina era el "extranger".
Era broma digue el senyor ramon, que va fotre un sermó insoportable mes propi de un pensionista que no pas de un home serio com ell.Jo tinc un vei de vuitanta anys que podria ser director del ciudad.Diu les mateixes coses carregades de alcoiania i estupidesa.
Els musics moises olcina, jacobo blanes i gregori casasempere ja son personatges de la cultureta del pp.Que si, que parlen valenciá i van de super progres pero es evident que s'adapten als que manen al ajuntament i a la generalitat.Qui mana, paga, ja ho sabeu.I si no ho sabeu es perque no voleu.La llastima fou no vore a joanfra rozalen fent algun espectacle teatral, ai rozalen que rojeras te has vuelto.
Ah, els premiats tots molt emocionats.Extranyament parlaven valenciá menys la directora de la escola d'art que parla en castellá.
Isabel clara simó sembla cada dia que passa mes catalana i menys alcoiana, tambe cal dir que se lin va un poc el cap.No es raro, a mi ja em passa molt.
En resum.Una festeta per guanyar diners, perque entre patrocinadors, el ajuntament d'alcoi per exemple i la gent que pagava entrada els del ciudad es podrien pagar un dinarot ben guapo.
Jo em pregunte de que viu el ciudad.Quasi no ven periodics als quioscos, poca publicitat...No se es un misteri.
Es nota que el seu director sap molt.