Centenari enric valor

diumenge, de març 20, 2011

Les falles del partidor

Aquest any entre pitos i flautes el desti m'ha portat fora d'alcoi en aquestos dies i no he pogut acostar-me a vore les falles del partidor.Gracies a deu he trobat aquest video en pagina66 i mes o menys hem faig una idea de com ha anat la historia.Supose que com sempre.Les festes son sempre divertides i ens lleven el nuvol de la tristor del damunt.Al video veig a personetes que conec i aprecie i m'alegre molt de la bona marxa de la festa de les falles.
Em fa molta pena com esta el barri.
Aquest any sere bona persona i no soltare cap sermó sobre com funciona el col·lectiu veinal i tal i pascual.Note com em faig major i crec que tinc tendencia a repetir-me.A mes a mes tot açó de la rehabilitació del barri te mala pinta.
Bona sort amics del barri i que el any que vinent les festes siguen millor i mes xules, en sortirem guanyant tots i totes.