Centenari enric valor

divendres, de juliol 01, 2011

Millor insultar que raonar


No sóc pas inocent.
No vinc de un altre planeta.
Se quina realitat hi ha a internet i sobretot al mon dels blocs.
Procure parlar amb sensatesa sense insultar ni desqualificar a ningú.El intercanvi de idees es positiu i si alguna persona em desmonta les meves teories jo em baixe del burro i ho accepte sense excesius problemes.
A la llista de blocs que tinc a la part dreta esta el bloc del senyor toni cucarella.Aquest senyor es un acceptable escritpor i una persona amb unes profundes conviccions politiques entre les que estan el nacionalisme catala i una certa militancia esquerrana.
Els valencians que son nacionalistes catalans tendeixen a la exageració.Aquesta exageració es pot obserbar en molt sovint al seu bloc.
En un post de fa poques hores el senyor cucarella afirma que el portaveu del partit politic ciutadans, albert rivera es falangista.El gran pecat de rivera es haber posat en dubte una enquesta encarregada per la generalitat de catalunya en la que s'afirma que hi ha una majoria de catalans que volen la independencia.
Sobre albert rivera es podria haber parlat de  les seves posicions contraries al nacionalisme català, de la seva ambiguetat ideologica i de quins elements financien el seu partit.Pero cucarella a preferit el insult brut i pur.
Acusar a Rivera de ser falangista sense aportar ni una sola proba es pura difamació.No prentenc ser puritano pero crec que caldria que en el mon de internet posarem totes i tots alguna petita pauta etica de comportament.
A pesar de que cucarella s'ha enfadat i em acusa de blavero o de troll continuare llegint les seves coses esperant un poquet de trellat.
Ah i el que dic sobre el bloc de cucarella tambe val per a qualsevol.Fins i tot per a mi mateix, ala!